lørdag 7. november 2009

Nesøya - Nærsnes - Nesøya



Jeg kom meg på sjøen kl 10.30 og satte kurs for Nærsnes. Jeg padlet ganske langt utpå og følte meg litt alene der ute. Ingen andre padlere, kun en fisker i en liten båt. Været skiftet mellom regn og stille til god bris fra nord med bølger som brøt over baugen. Jeg inntok lunchen på en øy like utenfor Slemmestad. Padlet deretter bort til Bjerkøya og bort til Kongelungen der Røkke begynner å bli ferdig med sitt palass. Alt i alt en fin tur i gråvær og regn.



Start fra Nesøya søndre brygge



Padlern utenfor Nesøya


Ut mot Torbjørnskjær



Et uvanlig sjømerke?


Eneste "liv" på sjøen, to fiskere


Litt energipåfyll


Flatt vann


Nærsnes


Strandhugg utenfor Slemmestad


Lunch


Fin liten strand


Slemmestad


Sundet ved Kongelungen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar