fredag 13. mai 2016

En runde på fjorden - Gjenglemte klær

Igår klarte jeg å "miste"/glemme capen min under en rast og padlekompis Truls glemte sin T-shirt. Dette var irriterende, så idag tok jeg en ny runde for å se om jeg fant både cap og T-skirt.
Capen skulle ligge på Bjerkøya, mens T-skirten skulle ligge på Lanåra !


Fra idyllen Kongelungen

På sementbrygga satt jeg igår, der må da vel capen være ?

Joda, der var den.
Mission completet !

Mye fugler ute på skjærene nå.
Eggene er klekket og små nøster svømmer over alt !

Vanskelig å se på bildet, men det blåste kraftig fra nord-øst.
Mye motvind fra Bjerkøya til Langåra.

Jeg fant ikke T-skirten og det viste seg at Truls hadde tenkt samme tanke
og padlet ut og hentet den selv ! 

"Gamle"-hytta ligger der like fin 

1 kommentar:

  1. Men det var jo en smart måte å komme seg over dørstokken på, legge igjen ting som man må hente. Veldig smart! :) He he

    SvarSlett