søndag 27. september 2009

Herlig lørdagstur i kajakk


Solen skinte og jeg dro avgårde til Kadettangen kl 11.30 for å padle noen timer på fjorden. Deilig å padle i litt varmere vann igjen, og uten tørrdrakt! Turen gikk ut forbi Kalvøya og ut mot Middagsbukta. Padlet så over til Gåsøen. Det hadde blåst opp litt så sjøen var ganske "rufsete". Padlet igjennom et idyllisk sund og videre på utsiden av Gåsøen. Derfra krysset jeg over til Skauern i bøljer og sjøsprøyt. 15 minutter med full konsentrasjon! Deilig å padle på denne tiden av året da det ikke så mye folk utpå. Etter at matpakka var spist dro jeg videre forbi Øya for å se på gamle tomter. Hyttene Knoll og Tott var stengt for vinteren. Litt trist at sommeren er over. Turen gikk videre inn Hestesund og tilbake til Kalvøya. På Kadettangen badet en kvinne. Så jæ.... kaldt ut, men dette hadde hun vist gjort hver dag nå i høst og hadde tenkt å fortsette med det.Det er så nydelig nå utover høsten.

Det blir ikke lenge til ny padletur.



Jeg måtte redusere min fart ganske mye !!!


Bilde tatt inn mot Oslo


Oslo i det fjerne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar